24 november 2013

Een nieuw label erbij

Gisteren heb ik te horen gekregen dat ik niet alleen het hypermobiliteitssyndroom heb, maar ook fibromyalgie.
Het was niet helemaal een verrassing voor me, maar toch kwam de klap hard aan: weer een label.
Een nieuw label erbij
Niet het feit dat ik fibromyalgie heb, zorgde ervoor dat ik gisteren alleen maar kon huilen en wilde slapen, maar het feit dat er weer een heel traject aan vast zit waarschijnlijk. Waarschijnlijk moet ik weer een behandeltraject in het ziekenhuis, op de revalidatieafdeling, gaan volgen. Daarnaast ga ik cognitieve gedragstherapie krijgen en moet ik, op welke manier dan ook, rust gaan krijgen.
Ik heb zoveel ideeën en plannen, onder andere voor ipkia, daardoor staat m'n hoofd NOOIT stil!
De reumatoloog vertelde dat mijn lijf reageert op het feit dat ik mijn grenzen niet in acht neem en daardoor heb ik nu last van bijna al mijn spieren. De grootste opdracht voor mij is nu om vooruit te kijken en te kijken naar wat ik nog WEL kan. Want, in principe kan ik alles ;-)
Gisteren een vreselijke baaldag gehad, maar nu weer het hoofd omhoog en verder!
Blog van 27-3-2013

Geen opmerkingen:

Een reactie posten